Levertijd en verzending
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
Binnen Nederland
- €3,50 voor bestellingen die door de brievenbus passen
- €5,- voor bestellingen onder de € 50,-
- Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
Naar België
- €7,- voor bestellingen die door de brievenbus passen
- €9,- voor bestellingen onder de € 50,
- Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgers van PostNL, DHL of DPD (België). Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00u en 18:00u plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Nadat uw order is ingepakt ontvangt u via de e-mail een Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@blessureherstel.nl. Wel draagt uzelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.